Jika ketenangan yang dicari....

We live in our own life cycle...

Apa perkara pertama yang kita fikir apabila bangun pagi? Atau bagi yang tak tidur malam,tentunya bangun lewat petang (kena dapatkan rawatan yang sewajarnya)..
(^^,)
Jika perkara pertama adalah membaca doa bangun dari tidur, ini tandanya anda akan mulakan hari anda dengan baik dan segalanya akan berjalan lancar.
Tapi kitaran hidup seharian yang memenatkan buat kita leka. Bangun saja ingat dah lewat ke tempat kerja,atau lewat ke kuliah,atau lewat untuk uruskan tugasan harian di rumah.
Tapi jika setiap hari kita berazam akan lakukan lebih baik dari semalam, sekurang-kurangnya kita mempunyai sesuatu untuk teruskan perjalanan kita..teruskan berjuang =)

Sunday 19 June 2011

My Hotel Visit in Gua Musang,Kelantan

Salam,
Actually visit ni lama dah,beberapa bulan dulu. Saja bercuti di gua musang sebab suami bertugas kat sini.
So, sape2 yang nak pergi gua musang,boleh stay kat Hotel My Home Hotel ni..dekat saja dengan kedai 7E,kiranya dekat area bandar baru gua musang.
Room yang saya ambil ni standard double,masa tu RM60 je per day. Tapi cukup selesa, xmacam hotel2 bujet yang saya selalu stay di KL (hehe..bujet je,xmampu nak stay mahal2).
Hotel ni disediakan untuk businessman yang selalu travel.

Al-kisahnya pada mulanya saya stay dekat Hotel Gua Idaman. Harga RM60-70..Dekat dgn Bank BSN xsilap saya. Tapi bila masuk,ruang bilik agak sempit. Nak solat pun agak2 je muat. Walaupun semua perabot lengkap+aircond, tapi toilet agak kotor..=(

Maka petang tu jugak saya survey hotel lain yang agak lebih kurang harga,terus saya check out dan check in di My Hotel..=)
Hotel ni selesa,tandas sangat bersih dan design moden,dengan warna merah ranggi.Ada pulak meja kecik untuk menulis,maklumla businessman kan.hehe..
So jika anda nak berkunjung ke Gua Musang, hotel ni kira dah ok sangat..ada dekat google =)






Cuma slim tv yang ada boleh tengok TV1-TV3, ada Astro tapi hanya boleh tgk channel yang dipasang oleh control panel di kaunter depan.Kalau dia pasang VAAN,alamak tgk yang tu je la..Geli mak..! =)

4 comments:

  1. cantik hotel ni! pink2 gitu!

    ReplyDelete
  2. hehe..saja je..baru ada masa nk create blog ni.itupun dah lama simpan bahan ni...tp pf course xleh challenge nani punya.bab2 masak,really love it!tp kak ana suka tgk gamba je,tp xpernah dpt apply lagi.hehe..

    by the way mmg bes hotel ni..dgn harga murah..=)

    ReplyDelete
  3. Saya baru stay hotel ni semalaman..rm88 check in kol 9mlm...nice hotel

    ReplyDelete
  4. Hotel ni bersih compare dgn gua inn ke apa ntah namanya

    ReplyDelete