Jika ketenangan yang dicari....

We live in our own life cycle...

Apa perkara pertama yang kita fikir apabila bangun pagi? Atau bagi yang tak tidur malam,tentunya bangun lewat petang (kena dapatkan rawatan yang sewajarnya)..
(^^,)
Jika perkara pertama adalah membaca doa bangun dari tidur, ini tandanya anda akan mulakan hari anda dengan baik dan segalanya akan berjalan lancar.
Tapi kitaran hidup seharian yang memenatkan buat kita leka. Bangun saja ingat dah lewat ke tempat kerja,atau lewat ke kuliah,atau lewat untuk uruskan tugasan harian di rumah.
Tapi jika setiap hari kita berazam akan lakukan lebih baik dari semalam, sekurang-kurangnya kita mempunyai sesuatu untuk teruskan perjalanan kita..teruskan berjuang =)

Sunday 19 June 2011

Hotel Megaria tempat stay di Jalan Raja Muda Abdul Aziz




Ini salah satu hotel tempat saya stay bila ada kelas during weekend di UUM KL. Kira hotel bujet la,bilik besar sikit RM60. If yang single RM45 aje (tapi yang tingkat bawah byk anak lipas).Huhuhu..So tiap kali ke KL untuk kuliah,sinilah tempat saya stay. Kira okayla,sbb yg RM60 ni selesa jugaklah. TV tiada Astro tapi katil standard double..=) Some ada hot shwoer,ada jgk bilik yang no hot shower. Bilik RM60 nak solat muatla kiranya, yang RM45 xmuat sangat nak solat.

No comments:

Post a Comment